Mexico-City | Dag 1 - 4

Met een slecht begin waarin wij 3 dagen vertraging hebben gehad door een gecancelled vliegtuig zijn we uiteindelijk aangekomen in Mexico City.

De eerste dag was een bike tour door Mexico City, de volgende dag hebben wij een hike gedaan op een vulkaan die twee uur rijden vanaf Mexico City was!

Tepoztlan | Dag 5

Vandaag werd de groep verdeeld, de ene helft ging de marktjes van Tepoztlan verkennen en de andere helft ging canyoning in de bergen!

Oaxaca | Dag 6 - 8

Ook wel de culinaire hoofdstad van Mexico, we hebben hier bij het zwembad gelegen, Oaxaca leren kennen, de tempels erom verkend en de street food uit Oaxaca uitgeprobeerd!

Chacahua | Dag 9

Met een boot naar Chacahua om vervolgens in tentjes op het strand te gaan slapen in een glamping. Overdag hebben we hier nog een boot tour gehad waarin we hebben gezwommen met licht gevende algen :)).

Puerto-Escondido | Dag 10 - 13

Alweer onze laatste bestemming, hier hebben we scooter gereden, paardgereden, strandfeestjes en vooral veel gechilled want het was hier bloed en dan ook bloed heet!